Wat een indrukwekkende dag! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jilian O - WaarBenJij.nu Wat een indrukwekkende dag! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jilian O - WaarBenJij.nu

Wat een indrukwekkende dag!

Blijf op de hoogte en volg Jilian

25 December 2017 | Nederland, Deventer

Miriam:
Wat een indrukwekkende dag!
Ze namen alle tijd voor ons in het kindertehuis. Ji was zo welkom.
Het was voor Ji heel emotioneel om de kinderen daar te zien.
We hebben haar nanny ontmoet. Zij deed mee in een sierlijke chinese dans en ik mocht mee doen met Jes. Het was n adembenemende ervaring om met de nanny van mn dochter te dansen. Het was een sierlijke Chinese dans, serene muziek. Kan je het je voorstellen!?
Het voelde als n vriendin voor me, ze was heerlijk amicaal tegen me.

  • 25 December 2017 - 18:56

    Edward:

    Wow, wat een mooie ervaring. Slik, traantje en nog meer. Prachtig!

  • 25 December 2017 - 19:40

    Margriet:

    Lieve Mir, kan me voorstellen dat het een kippenvel moment voor je was om met haar nanny te dansen. Erg mooi om te horen. Fijn dat Ji zo warm werd onthaald in het tehuis. Fijne dagen met elkaar

  • 25 December 2017 - 21:18

    Wilma Kroone:

    Mooi Miriam dat je zo'n onvergetelijke ervaring hebt. En Jilian ook al. Koester de herinneringen.
    Liefs, Wilma

  • 26 December 2017 - 11:42

    Xandra:

    Geweldig, wat een ervaring. als ik dit lees komen zelfs hier de traantje naar boven. jullie reis maakt ook bij mij weer veel herinneringen los. Geniet nog van jullie tijd daar. en groetjes aan de rest, ook van Jan, Suzie en Alies.
    p.s. ik vond het heel bijzonder dat onze foto daar aan de muur hing.

    groeten,

    xandra


  • 26 December 2017 - 11:42

    Xandra:

    Geweldig, wat een ervaring. als ik dit lees komen zelfs hier de traantje naar boven. jullie reis maakt ook bij mij weer veel herinneringen los. Geniet nog van jullie tijd daar. en groetjes aan de rest, ook van Jan, Suzie en Alies.
    p.s. ik vond het heel bijzonder dat onze foto daar aan de muur hing.

    groeten,

    xandra


  • 26 December 2017 - 11:42

    Xandra:

    Geweldig, wat een ervaring. als ik dit lees komen zelfs hier de traantje naar boven. jullie reis maakt ook bij mij weer veel herinneringen los. Geniet nog van jullie tijd daar. en groetjes aan de rest, ook van Jan, Suzie en Alies.
    p.s. ik vond het heel bijzonder dat onze foto daar aan de muur hing.

    groeten,

    xandra


  • 26 December 2017 - 14:48

    Thijs Mieke:


    Wat een mooie ervaring,voor jullie allemaal.Iets om nooit te vergeten.
    heel veel genieten nog.

    Liefs,Thijs Mieke.

  • 26 December 2017 - 20:48

    Opa Ard, Oma Joke:

    Hier heb je het voor gedaan.
    Koester deze herinneringen.
    En hoe ervaren Anna en Jesse dit allemaal?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Jilian

Actief sinds 09 Dec. 2017
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 6849

Voorgaande reizen:

20 December 2017 - 06 Januari 2018

Terug naar Guangdong

Landen bezocht: