Bijzonder was het - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jilian O - WaarBenJij.nu Bijzonder was het - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jilian O - WaarBenJij.nu

Bijzonder was het

Door: Ilonka

Blijf op de hoogte en volg Jilian

27 December 2017 | Nederland, Deventer

Het eerste bezoek aan het kindertehuis was heel bijzonder. Ze zijn er de hele dag geweest. De mensen waren erg gastvrij. Er was een lunch. Ze zijn bij de babies en gehandicapte kinderen geweest. De andere kinderen waren naar school.
Jilian was direct bij binnenkomst zeer emotioneel.

Op Tweede Kerstdag is Otte-5 weer naar het kindertehuis gegaan. Nu met de bedoeling het van de buitenkant te gaan bekijken. Maar ze mochten binnenkomen! Ze waren opnieuw heel welkom. Het was een heel ontspannen bezoek. Ze hebben allemaal met de kinderen gespeeld en geknuffeld. Alle kindjes hadden schone kleren aan. Jilian was daar heel blij om. Het stelde haar gerust dat er ook goed voor de kinderen werd gezorgd als er geen bezoek was. De nanny’s zijn superlief.
Jilian ging helemaal happy en relaxed weg.

• 27 December 2017 - 21:49

Oma Joke:

Jil, wat leuk dat ik je op deze manier kan volgen.
    Dit zal je allemaal misschien niet verwacht hebben, maar het zal je wel een goed gevoel geven.
    Veel liefs
    Oma J

• 27 December 2017 - 21:53

Marc:

Marc zegt:

• 27 December 2017 - 21:54

Gert Visscher :

Superfijn om dit te horen. Fijn hè Jilian dat je dit nu weet! Kan me voorstellen dat dat een beter gevoel geeft! Alle goeds allemaal.

• 27 December 2017 - 21:55

Marc:

Dat was 'n duimpje omhoog, maar ik zie het niet terug. ;)

• 28 December 2017 - 08:42

Wilma Kroone:

Wat fijn om te lezen dat jullie zo welkom waren. En dat inderdaad de kindjes ook buiten het bezoek om er goed verzorgd uitzien.
    Ik snap wel dat het een hele geruststelling is Jilian. Lieve groetjes.
    Kroone5

• 28 December 2017 - 10:19

Andre Bikker:

Wat een mooie verhalen!
    Prachtig om te lezen. Laat de reis zo verder mogen gaan!
    Voor jullie daar evengoede jaarwisseling en voor 2018 passie en power gewenst.
    Andre

• 28 December 2017 - 10:50

Janny:

Wat fijn dat jullie er 2 keer zijn geweest, zie je ook dat de gastvrijheid echt is, als je de 2e dag zonder afspraak mocht binnenkomen.
    Bijzonder hé Ji, dat je nu een beetje weet waar je vandaan komt, ik hoop dat je het een goed plekje mag geven!
    Geniet nog verder, van deze bijzondere reis. Ik krijg er haast heimwee van ;o)

• 28 December 2017 - 12:37

Margriet:

Wat mooi om te horen dat jullie zo gastvrij zijn onthaald in het kindertehuis. Ook erg fijn om te horen dat de kindjes daar goed worden verzorgd en dat de nanny’s ook lief zijn. Ik wens jullie nog vele mooie momenten toe en alvast een fijne jaarwisseling. Liefs en een knuffel xxx xx