Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Jilian O - WaarBenJij.nu Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Jilian O - WaarBenJij.nu

Hongkong

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Jilian

03 Januari 2018 | Hong Kong, Hongkong

Beste familie en vrienden! Ook vanuit China wensen wij jullie een heel mooi 2018! Ons verblijf in Yangshou was te gek; een paar dagen op het Chinese platteland; een fietstour onder leiding van onze Nederlandse herbergier, Ronald en varen op een bamboevlot op de Yu Long river. Onze jaarwisseling was gezellig, compleet met een pubquiz, champagne en chinees vuurwerk. Het vuurwerk haalden we zelf in de stad Yangshou; op de scooter..... Dat was een avontuur op zich; ik had nog nooit op een scooter gereden en ik kreeg mijn vuurdoop in het hectische chinese verkeer met mensen die je links en rechts inhalen, overal wordt er geclaxoneerd.... Miriam was het dapperst van allemaal want zij zat achterop.. Gisterochtend begon de dag om 05.15 met wakker, worden, de laatste dingen inpakken en dan met bus, trein, bus, trein, bus naar het Metro Park Kowloon hotel in Hongkong. Vermoeidend dus.....Hongkong is overweldigend, wolkenkrabbers, veel verkeer en heel veel mensen. Vandaag zijn we van plan om naar het strand te gaan; het is hier meer dan 20 graden! Natuurlijk nog wat shoppen, touren en de laatste souvenirs...Een warme groet van ons uit Hongkong en tot ziens in Nederland! Jilian, Jesse, Anna, Miriam en Henk

• 03 Januari 2018 - 10:45

Wilma Kroone:

Dag lieve allemaal, jullie ook de beste wensen voor 2018. Hij is voor jullie al zo speciaal begonnen. Nog een fijne paar dagen en goede reis terug.
    Liefs van ons.

Wilma & Co.

• 03 Januari 2018 - 13:45

Mieke V. Keulen:

Hallo Allemaal,

Jullie allemaal de beste wensen voor 2018.
    Nog een paar fijne dagen,en geniet van alles wat je nog tegen komt.
    Goede reis terug.

Lfs.Thijs Mieke.

• 03 Januari 2018 - 18:37

Margriet:

Lieve allemaal, wat een avonturen beleven jullie. Het ritje met de scooter...dat klinkt inderdaad erg spannend. Knap dat je daar, in dat drukke verkeer, durfde te rijden. En dan Hongkong, wat een wereldstad is dat hè? Lijkt me ook bijzonder om daar een keer te vertoeven. Ik wens jullie nog een fijne tijd daar. Alvast een hele goede terugreis gewenst. Groet Margriet

• 03 Januari 2018 - 20:00

Opa Stef En Oma Ina:

Lieve allemaal,
    Fijn dat jullie goed in Hongkong zijn aangekomen, wat een reis bus trein, bus trein enz.
    Geniet van het mooie weer, hier noordwesterstorm .
    Nog een mooie dag morgen en alvast een goede reis terug.
    Liefs van ons.

• 05 Januari 2018 - 15:16